Happy BIRTHDAY to you!

Oh jee…het is al TE lang geleden dat ik wat gepost hebt….foeifoei…maar we zijn bij Marianne Design ontzettend druk geweest de afgelopen weken met het uitbrengen van Project NL en de nieuwe collecties voor de zomer opzetten…leuk leuk! Maar dan heb ik meestal 's avonds niet meer zo'n zin in iets te maken. Moet ook nodig mijn bureau weer opruimen, maar dat is weer een ander verhaal haha.

Maar als er iemand jarig is en je kent diegene heel goed en gaat op (verlaat) verjaardagsbezoek dan hoort daar natuurlijk ook een leuk zelfgemaakt kaartje bij! Dus ik kroop weer achter mijn rommelige bureau en ging aan de slag. Ik kreeg het idee om lekkere frisse hippe kleurtjes te gebruiken voor "buurvrouw" Sabine. Zal ook wel komen doordat het nieuwe Eline bloc Peach & Mint PB7047 me zat aan te staren hahaha. In combinatie met wat fluor-papier van Papicolor en me zo geliefde Collectables is deze blije verjaardagskaart ontstaan.


Kaartformaat is 10x15cm en ik heb gebruikt:
- Collectable 'Birthday' COL1349
- Collectable 'Tabblad NL' COL1314
- Collectable Cirkel + tekst COL1320, de stans van de COL1321
- Tekststempels Project NL 'Individu' PL1508
- Stempel 'Gefeliciteerd' CS0917
- Papier Peach & Mint van Eline PB7047
- Papicolor Fluor roze papier en het overige papier is ook papicolor
- Archival dye inkt Rose Madder & Viridian
- Hero Arts Schadow Ink Soft Granite & Tide Pool
- Ranger Dye Ink Pad Pink Gumball

Ik ben echt FAN van de Collectables! Alle mallen van Marianne Design zijn (natuurlijk haha) geweldig maar als ik dan kijk welke ontwerpen het meeste mijn voorkeur hebben zijn dat toch altijd deze roze mallen. Er zitten zulke leuke handige hippe ontwerpen bij.. Zoals bijvoorbeeld de Birthday tekst COL1349 van Eline. Met die stempeltjes erbij kun je eindeloos combineren. Stans de tekst in een mooie kleur uit (twee keer als je een schaduw-effect wil) en meer heeft de kaart al niet meer nodig, geweldig! Ook de cirkel + tekst Collectables COL1320 & COL1321 zijn van die fijne basismallen. Met wat vrolijke gekleurde inkt heb je meteen een leuke embelishment op je kaart of scrap.


Met verschillende kleuren inkt en de leuke teksten uit een van de Project NL stempelsets heb ik de binnenkant van de kaart opgeleukt. Staat toch altijd iets completer dan alleen wat schrijven of je naam erin zetten.

Omdat de jarige onze oude buurvrouw is (we noemen elkaar nog altijd buurvrouw en buurman haha) en er een hele fijne vriendschap daaruit is ontstaan kon ik het niet laten de nieuwe Stamboom-stempelset PL1509 uit de Project NL serie te gebruiken op de kaart. Daar zit namelijk ook een stempeltje in met 'buren' en 'vriendin'. Samen met het losse woord 'onze' kun je zo hele leuke persoonlijke tekstjes maken op je kaart of scrap.

Ik moet maar eens gaan beginnen aan een voorraadje verjaardagskaarten denk ik, alhoewel het ook leuk is om elke keer een unieke kaart te bedenken speciaal voor iemand. Ik heb nog wel wat kaart-ideetjes liggen, maar weer eens de tijd en rust vinden ;)



Winnie

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Winnie!!
    Lekker vrolijk van kleur en mooi combinatie van materialen heb je er weer van gemaakt.
    Je buurvrouw is hier vast en zeker heel blij mee ;D
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekker vrolijk kaartje Winnie!
    Heel leuk om je verhaaltje te lezen!
    Hier ga je iemand vast heel blij mee maken!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, ik heb je blog ook gevonden! Mooi vrolijk kaartje, leuk al die stempels gecombineerd!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Creatief met stempelen, leuk gedaan.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen