Herfst klopt aan de deur


Aangezien ik nog steeds het kransje had hangen wat ik voor de Lente had gemaakt (zie een eerdere kransen-blogpost) werd het toch hoogtijd voor een andere. Bij Sanne zag ik een vrolijke krans voorbij komen die ze had gemaakt met herfstblaadjes van de Action, superleuk idee om nepperds te gebruiken! Die hebben ook van die mooie felle kleuren. Echt herfstblad zou toch al snel kapot gaan bij het opbinden en ook langer goed blijven op de voordeur met alle weer en wind. Dus dit weekend maar eens naar de stad geweest (sinds lange tijd! pfff) en bij de Xenos nep-Herfsttakken en besjes gehaald. 


Ik heb de Lente-krans gesloopt en de stalen basis ring van 20cm doorsnee weer als basis gebruikt. Ik hou wel van lekker natuurlijk opgebouwde klassieke kransen. Dus lekker blad rondom. Op de ring heb ik met wat ijzerdraad twee verschillende soorten nep-takken vast gebonden. Bij de Xenos hadden ze ook een zakje met nep-besjes compleet op stokjes van ijzerdraad. Ideaal! 


Rood geruit lintje erbij. Dat staat wel lekker klassiek & landelijk bij ons huis.
Wij kunnen weer een paar weken vooruit. Tegen de tijd dat de Winter voor de deur staat (hopelijk met een flinke laag sneeuw deze keer!) zorg ik dat er weer een nieuwe krans klaar is.


Winnie

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk voor deze tijd van het jaar inderdaad.
    Ik ben alvast benieuwd naar de winter versie.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hé zo'n mooie krans aan de voordeur? Ik heb volgende week een (low budget) workshop hier bij ons in de stad, waarin we zo'n krans maken.
    Ben benieuwd hoe mijn krans eruit gaat zien ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi gemaakt Winnie!
    Heerlijk zo veel herfst aan je voordeur :D en Kiekeboe terug voor Vera.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen