Voor mijn zwager (schoonbroer)


Laatst was een van mijn zwagers (ik noem ze altijd schoonbroers) jarig en we hadden een tasje met lekker Apeldoornse biertjes om kado te geven. Ik vond dat het weer eens tijd werd voor een kaartje en Mark houdt wel van mooie auto's en motoren, dus deze stoere eenvoudige kraft-kaart is het geworden.

Voor de kaart van 10x15cm heb ik het volgende gebruikt:
- PK9114 Kraft papierbloc 15x30cm
- CS0938 Anja's Plaid Achtergrondstempel
- LR0359 Creatable Volkswagenbusje
- LR0340 Creatable Slingerletters
- Designfolder DF3407 Tire Tracks
- Distress Ink Frayed Burlap (voor achtergrond stempelen en embossing van het busje)
- Papicolor 2 tinten Metallic papier, mosgroen, oker, lengtegroen en zwart
- Viva Color Inca Gold platinum
- scrappersfloss gebroken wit


Ik heb de achtergrondstempel bewust met Distress Inkt gestempeld om het een beetje een slordig effect te geven. De slingerletters geven zo eenvoudig wat diepte aan teksten op je kaart! Het is wel even een gedoe om een voorraadje aan letters uit te draaien met de mal, maar ik bewaar alle losse letters in een vakjesdoos zodat ik altijd woorden kan samenstellen. Heel handig als je even snel iemands naam op een kaart of tag terug wil laten komen. Het VW-busje hoort natuurlijk 2-kleurig old school afgebeeld te worden.

Winnie

3 opmerkingen:

  1. Super mooi Winnie!!
    Leuk om de bus in 2 kleuren te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke verjaardagskaart voor een man Winnie!
    Lekker stoer van kleur en vrolijk door de slingers.
    Mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere mannenkaart Winnie, erg leuk...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen