Creativity is messy


Voorlopig even de laatste in mijn wordbanner-serie...kun je raden voor wie deze is gemaakt?
Het is een motto geworden in het Engels 'Creativity is messy' met een paar dessins van de Eline Baby blocs gestanst met de vaandel label uit de Craftable basic set van mini-labels. De nadruk ligt met name op de blauw en groen tinten uit het Baby Blue, maar ik heb wat roze uit het Baby Pink erbij gedaan om het geheel wat vriendelijker te maken.


Ook deze wilde ik natuurlijk weer leuk verpakken om kado te geven. Grijs was wel een toepasselijke kleur voor deze banner gezien het blauw & groen. Ik heb weer chipboard op maat gesneden en bestempeld met een achtergrond stempel. Deze keer de bamboo achtergrondstempel met lichtgrijs. Dat geeft een mooi rustig doch stoer effect.


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
- CR1353 Craftable Label XL & Labels XS
- PB7049 Eline's Baby Blue & PB7050 Eline's Baby Pink
- EC0158 Eline's Handlettering stempels Light
- EC0159 Eline's Handlettering stempels Script
- EC0160 Eline's Handlettering stempels Bold
- CS0941 Acrylic Bloc voor grote stempels
- CS0953 Background stamp Bamboo
- CB5501 Chipboard
- Hero Arts Soft Granite
- Archival Jet Black
- Bakers twine grijs
- Washi tape
- Zwarte fineliner




Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten