Genieten

Ik ben een tijdje bezig geweest met 'wordbanners' maken voor anderen. Het ene na het andere idee kwam er in me op, soms heb je dat...

Deze banner is gemaakt voor iemand met haar levensmotto...Genieten!


Natuurlijk wilde ik het weer allemaal leuk verpakken en kado geven. Dat hoort ook bij zo'n banner. Ik heb van chipboard een vierkant op maat gesneden voor in een kaartenzakje. Deze bestempeld met de Anja's Dots achtergrondstempel en Memento Rose Bud en ik heb er leuke bijpassende maskingtape van mijn uitgebreide collectie bij gezocht. 

De banner zelf heb ik gemaakt van het sierlijke label uit de Craftable set. Deze gestanst uit Country Style papier van Els Wezenbeek. Omdat ik roze als hoofdtoon wilde gebruiken heb ik deze gecombineerd met de grijzige dessins uit het bloc. Daarna met fineliner een randje getekend en met het leuke Eline alfabet de tekst gestempeld. Deze alfabet set uit 2014 is al een stuk langer op de markt dan de Handlettering stempels maar eigenlijk net zo leuk. Eline was er alleen al heel vroeg bij voordat de Handlettering stijl echt populair begon te worden....

Zo is de banner uiteindelijk geworden...


Wil je weten hoe je een leuke banner zelf kunt maken? Kijk dan even bij mijn oudere berichten voor de slinger voor Julia. Daar leg ik het stap voor stap uit hoe je deze leuke banners maakt

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
- CR1353 Craftable Basic Label XL & Labels XS
- EC0160 Eline's Handlettering Bold stempelset (lauwerkransjes)
- EC0153 Eline's Alphabet stempelset
- PK9131 Paper pad Country Style
- CB5501 Chipboard A5
- CS0937 Anja's Background Dots stempel
- Memento Rose Bud roze inkt
- Archival Jet Black inkt
- Zwarte Fineliner & Grijs Bakerstwine 

Hieronder zie je ook nog de verpakking van mijn vorige 'wordbanner' die ik gemaakt had voor Marianne. Natuurlijk ook helemaal in stijl verpakt!



Winnie

3 opmerkingen:

  1. Wat zijn die allemaal leuk geworden!(heb je eerdere berichtjes ook even gelezen).
    Mooi met de verpakking erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Buuf.
    Ook deze is weer super leuk geworden, helemaal super met dat roze en grijs. Je bent de laatste tijd wel flink op de banner tour. Ha ha.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is helemaal jouw ding geloof ik de banners, maar je maakt er toch steeds weer een ander feesstje van. Deze is ook erg leuk.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen