Moederdag kaart


Ook dit keer is het kaartje voor mijn moeder voor Moederdag weer gemaakt met haar twee katten in de hoofdrol. Ik had nog niet Eline's Cats gebruikt voor een kaart voor haar. En ik wilde heel graag wat experimenteren met de stempelset 'Gewoon Speciaal' en mijn felle kleurtjes inkt.

Dit heb ik gebruikt voor de kaart van 15x15cm groot
- COL1353 Collectable Eline's Cat
- CR1404 Craftable Basic Classic Square
- KJ1702 Clearstamp Karin Joan Gewoon Speciaal
- CS0931 Clearstamp 'voor de allerliefste moeder' 
- Archival inkt: Rose Madder, Vibrant Fuchsia, Pale Ochre, Buttercup
- Hero Arts inkt: Orange Soda, Ultra Pink
- Memento inkt: Gray Flanel, Rose Bud, Black Tuxedo
- Simon Says stamp inkt: Cotton Candy


Ik heb een basisvorm uit wit papier gestanst en ben begonnen met de dubbelgevouwen kaart te stempelen. Door af en toe mijn basisvorm eroverheen te leggen kon ik zien hoe de bloemetjes erachter vandaan komen. Eerst ben ik begonnen met allerlei kleuren te gebruiken met de solid stempels uit de set. Daarna heb ik de bijpassende lijntekeningen soms in een donkere kleur en soms in grijs gestempeld. Hier en daar nog een takje in een felle kleur. En durf ook eens een solid stempel zo te laten zonder lijntekening als opvulling en extra kleur.


De twee Eline katjes zijn opgebouwd uit gebroken wit, wit, lichtroze en licht en donker oranje. Het woord 'Speciaal' zit los in de stempelset van Karin dus deze kun je met allerlei teksten combineren. Ik heb dat gedaan met het moederdag-stempeltje. Daarna heb ik alles met 1mm en 1,5mm foam op de kaart geplakt.


Ik heb de kaart samen met Vera de dag voor moederdag langs gebracht bij mijn moeder met een bijpassend vrolijk gekleurd boeket erbij :)

Winnie

1 opmerking:

  1. Wauw wat een super leuke kaart! Heerlijk fris van kleur en gewoon perfect passend bij het boeket bloemen. De achtergrond is echt super gaaf gemaakt.
    Hier was je moeder vast heel blij mee!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen