Save the date


Mijn broer en schoonzusje gaan trouwen! Neely had een leuk idee gezien voor een 'Save the date' kaart op Pinterest. Dan stuur je eerst een kaart rond met de datum voor de bruiloft en volgen details later in een officiële uitnodiging. Wim & Neely hadden mij gevraagd om een krijtbord te maken voor op de foto van de kaart. Dit is hem geworden.


Eerst ben ik een avond gaan schetsen op papier en later op een MDF bord met potlood. Erik had deze eerst op maat gezaagd voor me en een flinke laag krijtbordverf gegeven. Ik had al een aantal fonts in gedachte voor de tekst, maar dan moet je het nog passend zien te krijgen. Dat heeft even tijd nodig. Ook wilde ik de Lieve Vrouwe toren van Amersfoort erop krijgen, want in die plaats gaat de bruiloft plaats vinden. En een subtiel klein detail is het hondenpootje bovenaan van het bord. Dat is het pootje van hun herder Sofie die ook een rolletje heeft gekregen op de 'Save the date' kaart. Ik heb alles ingevuld met een Edding witte krijtstift.


De kaart is gemaakt en rondgestuurd en het krijtbord staat klaar voor de heugelijke dag! Dan pas ik het 'save the date' gedeelte aan in 'getrouwd'. Nu nog wachten op de uitnodiging, tot die tijd hangt de hun kaart bij ons op het prikbord bij deze vrolijke foto van baby Vera...hihi....

Winnie

1 opmerking: