Tropische label


Voor aan Alma's verjaardagskadootje heb ik een vrolijke tropische label gemaakt. Mijn uitgangspunt is het zwart-witte papier van het blocje 'Do what you love'. Daarbij leek het me wel leuk om knalroze hibiscus bloemen te combineren.

Ik heb de volgende materialen gebruikt voor deze label:
- CR1352 Craftable Basic Labels
- CR1417 Craftable Punch Die ABC
- PK9149 Do what you love paper pad
- LR0478 Creatable Hibiscus & tropical leaves
- CS0995 Clearstamp Postage Set
- Fuchsia, lika, zwart, wit, oker en lichtgeel papier
- Distress Ink Pickled Raspberry, Seedless Preserves
- Ranger Glossy accents
- Sequins in verschillende kleuren

Ik heb een van de bloemen van wit gemaakt en de kerst met Distress Ink en een waterbrush gekleurd. Je ziet nog wel eens tropische bloemen met een kleurige kern. De ponsmal met het ABC gaat mijn nieuwe favoriet worden denk ik.


Een zwarte tak als contrast tegen de fleurige bloemen. En wat druppeltjes nagebootst met Ranger Glossy accents en de label verder opgeleukt met een paar bijpassende sequins.

Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten