Lego kaart


Wat is er leuker voor een jongen die 6 jaar wordt dan een legokaart te krijgen voor je verjaardag? Ryan wilde graag zelf een grote legoset uitzoeken voor zijn verjaardag dus wij hebben een bijdrage gedaan, we hebben het maar gekscherend "Brickwatch-tegoed" genoemd naar de populaire website die je kunt gebruiken om de beste prijs voor je legoset te zoeken.

Ik heb de volgende materialen gebruikt voor deze 13x13cm kaart:
- DF3431 Design Folder Dots
- LR0342 Creatable Confetti
- COL1347 Collectable nummers
- CR1417 Craftable Ponsmal ABC
- Geel, oranje, rood en blauw karton

Ik heb stukjes papier van 2 cm hoog gesneden. De confetti uit de Confetti mal hebben dan precies de goeie schaal. Ik heb ze met kleine vierkante foamblocjes van 1mm dik erop geplakt. Dan worden de blocjes mooi ruimtelijk. En dan bouwen maar!

Ik had helaas niet zoveel inspiratie voor het ontwerp op de voorkant. Ik wilde graag de dots als achtergrond alsof de legoblokjes op een plaat liggen. En ik had ook niet genoeg tijd om heel veel verschillende lego blokjes te maken. Jammer, want je kunt heel veel leuke dingen met lego blokjes op een kaart!


De nieuwe ponsmal ABC wordt denk ik mijn nieuwe favoriet een leuk formaat lettertype..ideaal!
In de binnenkant van de kaart had ik een briefje van 10 geklemd tussen twee lego blokjes op foamtape. Volgens mij is het helemaal goed gekomen met Ryan's kado!

Winnie

1 opmerking:

  1. Wat een leuke vrolijke kinderkaart. Goed idee die legoblokjes, ziet er verdraid echt uit!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen