Dinokaart voor Justin



Het jongste zoontje van een vriendin van ons werd alweer 3 jaar en daarvoor heb ik dit vrolijke kaartje gemaakt. Ik weet dat hij dol is op draken en dino's dus de Dino's van Eline moesten gebruikt worden haha. Als basis de grootste label XL van de basic Craftables set met de kleine XS labels gebruikt (bij mij al echt een favoriet), het zachte maar toch stoere Eline Baby Blue papier in combinatie met Kraft papier. Maarja de Dino's konden niet zo kaal op een kaart dus ik heb gekeken in mijn collectie mallen of ik nog iets had om een tafereeltje mee te bouwen. Bij gebrek aan het hebben van het nieuwe varentje van Tiny (want achteraf was die toch wel leuk en toepasselijk geweest bij de Dino's) zijn ze op een Hollands stukkie gras gaan staan en (PING! leuk!) berkenbomen erbij. Lekker lichte en frisse bomen en ideaal om de dino's toch nog een beetje in een natuurlijke omgeving te zetten. Ik heb de embossing aangezet met Distress ink Frayed Burlap.


Alles is met verschillende diktes foamtape op de label geplakt zodat er toch nog wat diepte in komt. Nog best wel een gepuzzel haha. De kaart heb ik verder afgemaakt met een rechte banner van Eline, simpel in wit met een leuke tekst erop gestempeld en bovenaan wat stoere touwtjes.

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
- PK9109 Kraft papier 13,5 x 27cm
- PB7049 Eline Baby Blue A4
- CR1353 Craftable Basic - Label XL & Labels XS
- CR1337 Craftable Tiny's Trees Birch
- LR0360 Creatable Tiny's Grass
- COL1398 Collectable Eline's Banners XL
- COL1400 Collectable Eline's Dino's
- COL1405 Collectable Charming Numbers
- PL1524 Project NL Verjaardag
- JU0949 Maritiem Ropes
- Distress ink Frayed Burlap

Het geven van de kaart was memorabel. Kleine Justin was helemaal blij en toen hij naar bed moest aan het eind van de avond riep hij nog een keer blij: 'Kijk! Mama! Dino's!'. En de kaart mocht dan ook mee naar boven voor op zijn kamer, zo had ik het ook bedoeld ;)



Winnie

1 opmerking:

  1. Wat een geweldig stoer label heb je gemaakt voor justin. En je weet dat je goed zit zodra de kaart mee naar boven moet. Heel mooi.
    Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen