Cupcake & Handlettering


Dit is het tweede kaartje van mijn experimenten met Distress Ink in combinatie met de cupcake stempel van Els. Daarbij kwam ook nog wat Handlettering tussendoor haha. 
Deze keer ben ik eerst begonnen met een volledig achtergrondje maken zonder eerst iets te masken. Ik wilde water bij de Distress Ink doen. Eerst met een blender wat vlekken gemaakt en daarna water erop druppelen en het wat heen en weer laten lopen en de kleuren laten mensen met elkaar. Wat deppen hier en daar en dan krijg je dit dromerige effect. Wel geinig...

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
- EWS2219 Doodle Stempel Cupcake
- Memento zwarte inkt
- Distress Ink Worn Lipstick & Picked Raspberry, 
Tumbled Glass & Mermaid Lagoon
- pigma zwarte pen

Daarna de stempel erop gezet. Wel weer wat masken om er een paar bij elkaar te zetten. En ik heb met een waterpenseel en de kleurtjes Distress Ink van de achtergrond de cupcakes in gekleurd. Ik heb de papiertjes van de cupcakes met nog wat witte inkt in gekleurd anders waren ze wel heel blauw, maar je ziet het er nog wel wat doorheen. Zo krijgen ze beetje een mixed media of kunstzinnige look...ook wel geinig.


Het leek me leuk om een tekst erop te handletteren. Toen ik die erop had vond ik het een beetje kaal dus ging ik wat rondje erbij tekenen. Ik ben alleen een beetje teveel los gegaan zag ik later, maarja toen kon ik niet meer terug. Het stond er al op met pen haha. Ach ja...

Na deze kaart was ik even klaar met de cupcakes....in ieder geval...ik had even geen tijd meer en dan blijven dingen liggen. Ik heb nu nog een plaatje liggen van de cupcake gestempeld, die wil ik nog gaan inkleuren. En nog een idee liggen van de cupcakes in combinatie met het blocje Fleurique. Dat moet een heel zoet kaartje worden. Het papier en een deel van de stansen is al uitgezocht. Die gaan nog wel een keer gemaakt worden...


Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten