Verjaardagskaart Sabine


Ik wilde voor Sabine's verjaardag dit jaar weer een kaartje maken met lekkere pittige kleurtjes. Geinspireerd door Karin Joans 'Joepie' en dromerige ecoline/marker achtergrondjes heb ik deze vrolijke verjaardagskaart gemaakt. Ik wilde denk ik iets teveel texturen door ook een embosfolder te gebruiken en een achtergrondstempel te gebruiken in combinatie met de vrolijke ballonnen. Dat ik achteraf misschientoch nog wat 3-hoekjes van het embosgedeelte hadden moeten inkleuren of wat vlekjes hadden moeten geven met de ecoline. Maar deze keer was ik een beetje uit mijn comfortzone gestapt..hihi...

Ik heb de volgende materialen gebruikt voor deze 11 x 15cm kaart
- COL1425 Collectable Easter eggs (daar zit ook een malletje bij als je de paaseieren omdraait worden het ballonnen)
- DF3428 Design Folder Extra triangles
- CS0955 Background stempel chickenwire
- KJ1701 Karins Joan 'Joepie Geniet' stempelset
- Ecoline Brush pens
- Viva Decor Inka 'platinum' 
- Hero Arts Neon Pink inkt
- JU0932 Diamond Gems
- Roze Twine touw, wat sequins en roze diamantjes

Ik heb een stukje aquarel papier gepakt en mijn ecoline brush pennen en wat water en ben vlekken gaan maken op het papier. De 576 hemelsblauw gecombineerd met de 600 groen en 337 magenta. Vooral de blauw-groen combinatie is super gelukt. Daarna met het nestje paaseieren uit de Collectable serie ballonnen gemaakt in verschillende formaten uit het papier. De ballonnen met wat stukjes twine en foamtape op een stukje geëmbosde papier geplakt en dat weer op een witte basiskaart geplakt met wat foamtape. De basiskaart heb ik gestempeld met neon kleurige inkt en de tekststempels van Karin. De Inca-smeer van Viva Decor heb ik iets verdund op een stukje mica en met een stevige kwast uit gespetterd en geveegd over de kaart. 


De platinum kleur vond ik nog niet genoeg glim dus heb ik nog wat bijpassende sequins gezocht in mijn verzameling en een roze diamantje gevonden in mijn plakkers. Voor Sabine had ik natuurlijk ook nog een kadootje die ik in een vrolijk blauw papiertje had verpakt. Leuk setje zo :)

Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten