Sofie de Herdershond


Mijn broer is jarig geweest en samen met z'n verloofde hebben ze Herdershond Sofie. Ze is al 9 jaar en heeft sinds kort haar oortje slap hangen. Ik kreeg meteen het idee om Eline's Husky Collectable te gebruiken voor de verjaardagskaart van Wim. Dit is hem geworden!

Ik heb de volgende materialen gebruikt voor deze 10x15cm kaart:
- PK9116 Vintage men Paper pad
- PK9109 Kraft paper pad
- COL1414 Collectable Eline's Husky
- COL1398 Collectable Eline's Banners
- CR1390 Craftable Basic Stitched Rectangles
- CS0987 Clearstamps Felicitaties
- HT1607 Clearstamps Hetty's Beste Maatjes
- Distress Ink Yellow Ochre, Vintage Photo, Brushed Corderoy
- Stazon Ink Saddle Brown
- Verschillende tinten bruin papier en een klein stukje rood.

Ik heb eerst Sofie in elkaar gezet en een kader gemaakt met de Stitched mal. Daarna ben ik op wat glad mixed media papier een achtergrondje gaan maken door te 'smoochen' met wat distress inkt en water op het papier. Ik heb 3 verschillende kleuren gebruikt en ook een beetje spetters gemaakt met de restjes druppels van het micca af. Toen alles droog was heb ik het achtergrondje met wat foamtape achter de passe-partout geplakt. De Herder ook met een beetje foamtape in het kader geplakt.


In de Hetty stempelset zit een 'waf' stempeltje. Ik heb met Saddle brown inkt van Stazon willekeurig wat wafjes gestempeld. Nog een banner met een Fijne verjaardag en alles gemat op een dubbel gevouwen A6-kaart en klaar was het kaartje. Voor mijn doen ging het kaartje maken deze keer vlot. Soms helpt het als het plaatje wat je in je hoofd hebt ook goed uit de vingers komt.


Winnie

1 opmerking: