Rouwkaart duinen

Ik ben het creatief bloggen weer opgepakt en ik heb nog een inhaalslag te maken met kaarten en werkstukken die ik in de afgelopen 2 jaar heb gemaakt. Sinds de geboorte van Amber is mijn creativiteit op papier gebied niet tot nauwelijks geworden. Dit komt ook door de drukte op het werk, dan ben je zoveel bezig met papier en van alles daarvoor te ontwikkelen dat het er niet meer van komt, maar ben ik nog wel actief met wol geweest.

Ik voel de creativiteit weer langzaam opborrelen, dus de werkstukken met papier zullen ook wel weer voorbij komen. Voor nu begin ik mijn blog weer met wat kaarten die ik een tijd geleden heb gemaakt.


Deze kaart heb ik gemaakt voor het overlijden van een de moeder van een van de whisky-vrienden van Erik. We wilden op deze manier ons medeleven doorgeven.

Ik heb de volgende materialen gebruikt voor dit 10x15cm kaartje:
- PK9134 Paper pad 'Drift Wood'
- TC0840 Clearstamp Tiny's Border Dunes
- CS0968 Clearstamp Moeilijke Momenten
- Copic W5 W3 W1 W0




Ik heb eerst de stempel van de duinen gestempeld op een stuk copic geschikt papier van 10 x 15cm en even goed laten drogen. Daarna met de bruintinten van de copics de duin in gaan kleuren. Op deze manier krijgt de afbeelding een beetje soberheid over zich heen. Gewoon van donker naar licht werken en het uit laten waaieren onder en boven de duinenrand. Daarna de tekststempel erop gedaan door de afbeelding in mijn MISTI vast te zetten zodat ik zeker wist dat de stempel mooi en duidelijker erop zou komen. Daarna boven en onder een cm eraf gesneden en het papier met wat foamtape op een dubbelgevouwen papier design van hout geplakt. En klaar. Meer heeft een kaart van dit thema niet nodig.

Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten