Een leeuwenkaart voor Ryan

 


Een leuke stoere kaart had ik in mijn hoofd voor Ryan en dan met een Leeuwtje erop, want net als ik is hij in Augustus jarig. Maar het kaartje mocht ook redelijk eenvoudig zijn. Een jongen die 7 wordt zit niet te wachten op al die poespas. Wel heb ik er een schudkaartje van gemaakt, dan gebeurd er tocb nog wat.

Ik heb de volgende materialen gebruikt voor dit 10x15cm kaartje:
- PK9107 Paper pad 'Don & Daisy'
- CR1390 Craftable Basic Stitched Passepartout Rectangle 
- KJ1721 Karin Joan's Gefeliciteerd stempel & stansset
- COL1455 Collectable Eline's Tiger & Lion
- COL1449 Collectable Alphabet XL
- COL1418 Collectable Elegant Numbers
- COL1397 Collectable Charming Alphabet 
- Sequins in bijpassende kleuren van het papier

Ik heb eerst van een velletje designpapier een 10x15 kaartje gevouwen. Daarna heb ik met de passe-partout mal een gat gemaakt en met diezelfde mal uit lichtgeel een stuk gestanst waaruit ik de naam van Ryan gestanst heb. Daarachter heb ik een stukje micca geplakt en het gele stuk in het designpapier geplakt met een breed stuk 3D foam van zeker 2 mm dik. Zo heb je meteen een schudvenster. Deze heb ik gevuld met een mix van verschillende bijpassende kleurtjes sequins en daarna het schudvenster dichtgeplakt met een stukje wit papier. 

Daarna heb ik de kaart verder afgemaakt met een Eline leeuwtje en zijn leeftijd. De gefeliciteerd tekst heb ik gemaakt als sticker, anders is deze niet te doen met opplakken. Dit doe je door wat speciale dubbelzijdige tape achter op je stukje papier te plakken en aan de papierkant de mal te leggen. Dan draai je dit door de machine en hou je een sticker-tekst over.

Het Leeuwtje heb ik met wat foamtape op de kaart geplakt. Dat geeft een wat ruimtelijker effect. 


Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten