Inge 15 jaar

 



Een verjaardagskaart voor een tiener is ontzettend lastig om te bedenken. Want ze vinden al snel iets niet cool. Nu scheelde het dat Inge zelf ook wel creatief is en misschien daardoor wat meer waardering heeft voor het zelfgemaakte. Ze vroeg washi tape als kado, dus tante Winnie kon even lekker los gaan met zoeken haha. ik vond een washi tape kaart dan ook toepasselijk om te maken en zeker leuk om te doen.

Ik heb de volgende materialen gebruikt voor dit 10x15cm kaartje:
- COL1449 Collectable Alphabet XL
- COL1443 Collectable Karin's Bird, Hearts & Tag
- CR1429 Craftable Brush Numbers
- Verschillende washi tape uit mijn grote collectie

De basis is een witte 300gms kaart. Om het een beetje fris te houden heb ik voornamelijk in mijn zwart-witte tapes gekeken. De high five poezenpootjes zijn een persoonlijk favoriet van mij dus die moest erop haha. En de tape met het 'feestje' erop is ook leuk. De letters dan uit zwart gestanst en ik had nog een mooie mintgroene tape met gouden letters erop voor het extra feestelijke randje. Ik heb het goud van deze tape terug laten komen in de cijfers. En om het een beetje zacht te maken heb ik de kussentjes van de poezenpootjes roze gekleurd en de hartjes ook in babyroze gedaan. Het is natuurlijk wel een verjaardagskaart voor een meid die 15 jaar wordt!

De rolletjes voor Inge heb ik in een bruin papieren zakje gedaan. Deze heb ik in eenheid versierd door het roze hart en twee washi tapes van de kaart terug te laten komen. En zo was het een leuk geheel om met veel plezier kado te geven.

Winnie

1 opmerking:

  1. Mooi geworden zal ze blij mee zijn.
    Groetjes van Judith
    Fijne Feestdagen...

    BeantwoordenVerwijderen