Sterkussen voor Vera



Toen Amber al een tijdje van haar Sterkussen genoot wilde Vera er natuurlijk ook graag 1 hebben. En omdat ik vorige keer andere wol had gebruikt, en het kussen ook wat kleiner was geworden daardoor, was ik benieuwd wat er zou gebeuren als ik het aanbevolen merk zou gebruiken uit het boek. Vera mocht de kleur kiezen en aangezien ze niet meer zo van de prinsessen en alleen maar roze is werd het blauw.

En zo ging ik weer aan de slag met het patroon van Lisanne Multem uit haar boek 'Haak je Happy - de Kinderkamer'.

Ik weet niet hoe het komt, maar ik het precies dezelfde bollen gebruikt uit het boek als Lisanne alleen een andere kleur. Maar toch kwam ik 2 bollen te kort. Ondanks dat ik juist een vaste haker ben en dan mijn logica is dat ik juist meer wol over zou moeten hebben omdat mijn steken korter zijn? 

En natuurlijk wilde ik te snel alles afronden en haakte ik de twee delen verkeerd aan elkaar met vasten i.p.v. halve vasten, maar het geinige was wel dat hij daardoor een extra stoere rand kreeg. Gelukje bij een ongelukje dan maar?

Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten