Huwelijk gastenboek

 


En toen vroeg een vriendin van me een keertje welke stift ze het beste konden gebruiken om op een grote buitenpot te beschrijven als gastenboek voor een huwelijk waarbij zij een van de ceremonie-meesters was. En na mijn advies bood ik aan dat ik ook wel een mooie koptekst erop kon tekenen geïnspireerd op de uitnodiging van het bruidspaar. Ik heb samen met de ceremonie-meesters wat gebrainstormd en gekeken wat ze ermee wilden.

En zo geschiedde....twee avonden van ongeveer 2,5 uur eraan gewerkt. Eerst met potlood erop schetsen. Natekenen waarbij ik zelf het uitvergrootte met veel kijken, kijken en vergelijken. En daarna met een speciale stift voor buiten alles erop zetten. Proberen zo strak mogelijk te tekenen. Vooral de kleinere letters waren pittig, want dat is zo'n strak font. Je kon zien dat het met de hand gedaan was en gelukkig heb ik ook een speciale gum waarmee je stift en inkt kunt weggummen.

Maar uiteindelijk heel blij met het resultaat. Ik kreeg na de hand nog foto's van de pot op het feest in functie als gastenboek. En Pascal en Hanneke zijn een liefdevol huwelijk in gegaan :)

Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten