Isa 4 jaar



Het is een gekke tijd waar we in leven. Voorlopig is Covid-19 nog iets waar we mee bezig blijven. We hebben er al een heel jaar op zitten en in die tijd zijn er ook veel kinderen jarig geweest die niet een gewoon kinderfeestje konden vieren. Zo ook Isa die vorig jaar 4 jaar werd en voor het eerst naar school ging. Haar moeder deed een oproepje aan al haar Facebook-vrienden of er iemand was die een verjaardagskaartje wilde sturen, zodat ze zich toch nog een beetje jarig zou voelen tijdens de eerste Lockdown. Met zelf meer tijd en inspiratie met het thuiswerken heb ik dit vrolijke poezenkaartje gemaakt.

Haar naam leende zich natuurlijk uitstekend om groot op een kaart te prijken en zoals ik al eens eerder aangaf is de leeftijd op een kaart iets wat haast moet bij een kinderkaart. Zo zijn er zo trots op!

Ik heb de volgende materialen gebruikt voor deze 10,5 x 15cm kaart:
- A5 paper pad Eline's Sweet Dreams
- Collectable COL1449 Alphabet XL
- Creatable LR0340 Alphabet Garland
- Collectable COL1347 Party numbers
- Collectable COL1454 Eline's Kitten (feestmutsje is van Eline's nijlpaard COL1450)
- Craftable CR1461 Nest die Hearts
- Mask Stencil PS8029 Tiny's Cat Paws
Alle bovengenoemde materialen zijn van Marianne Design.

De basis van de kaart is een A5 velletje uit het bloc dubbelgevouwen. Daarna heb ik in bijpassend basis papier en een velletje uit het bloc de hartjes gestanst. Het katje was in grijs wel mooi op het roze papier. Bij het in elkaar zetten heb ik met witte pen de details nog wat meer aangezet. Hij kreeg een feestmutsje op. 
Ik vind de stencil met de poezepootjes zo leuk om te doen in combinatie met een katje of hondje op de kaart. Zeker voor een kinderkaart, hoe leuk is dat voor hun fantasie? Alsof er echt een kitten over de kaart heen heeft gelopen hihi.
Verder heb ik haar naam en leeftijd in vrolijke bijpassende kleurtjes uitgestanst en maakte dat de kaart helemaal af.

Een vrolijke kleur envelop erbij en hop op de post! 
Isa was er heel blij mee, toch nog een beetje jarig geweest met alle vrolijke post.

Winnie

2 opmerkingen:

  1. Ik kwam toevallig hier op je blog Winnie. Wil gelijk even zeggen dat ik dit een supermooie kaart vind in deze zachte kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen