Een regenboog voor Vera

 


Ik zag het regenbooskussen al eens voorbij komen bij SoSanne op haar Instagram en hij kwam op mijn wensenlijst om te gaan haken. Maar eerst moest het stokpaard van Vera af en andere dingen gebeuren.

Afgelopen winter heb ik het patroon erbij gehaald en de wol besteld in hele vrolijke kleurtjes. Met de blauwe kleur had ik al een ster gehaakt voor Vera en de roze tint is dezelfde koele kleur die ook in haar kamer voor komt. Ik heb een paar avonden flink zitten haken. Het enige is dat je goed moet tellen van hoeveel vasten je achter elkaar moet zetten. Ik ben regelmatig de tel kwijt geraakt en kwam dan niet uit met mijn toeren en daardoor leek het voor Erik alsof ik niks anders deed dan tellen de hele tijd bij het maken van dit kussen haha. 
Het is verder een makkelijk patroon en het voorgestelde Durable garen is lekker dik en zacht.

Vera is dol op haar nieuwe kussen en ligt er regelmatig op te slapen.
De werkbeschrijving kun je nog steeds downloaden bij CraftKitchen op hun website:


Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten