Paw Patrol traktatie


 Amber mocht voor het eerst gaan trakteren toen ze 2 jaar werd. Bij de kinderopvang waar ze 1 dag in de week naar toe gaat. Wat had ze er ontzettend zin in. Amber is helemaal fan van Paw Patrol en al snel had ik een leuk idee.

We hadden nog wel eens de 'Schuddebuikjes' van Bolletje in huis voor op brood. Dat zijn eigenlijk kleine speculaas pepernootjes. Een mooi klein formaat. Het lijken net......Puppybrokjes! 

Toen Amber hoorde dat ze puppybrokjes kon trakteren aan de kindjes werd ze helemaal enthousiast. Via Pinterest ben ik op zoek gegaan naar afbeeldingen voor Paw Patrol feestjes, want dat is dan weer een voordeel. Ik ben zelf handig genoeg met photoshop. Ik vond er een kopkaartje-afbeelding waarbij ik de tekst zelf heb kunnen vervangen. Uitgeprint op stevig wit papier en met kleine hersluitbare plastic zakjes (te koop via de SoLow of via Kimya verpakkingen) gevuld met flink wat schuddenbuikjes...ik bedoel puppybrokjes was de traktatie zo gemaakt. We hebben er ook nog een ballon en een stuiterbal in gedaan zodat de kindjes ook nog iets leuks mee naar huis hadden. 

We kregen tijdens haar feestjes de foto's al doorgestuurd. En we zagen dat ze de zakjes brokjes makkelijk kon uitdelen. Wat een feest was het! De traktatie werd enthousiast ontvangen en opgesmikkeld. 

Binnenkort moet ik maar eens gaan nadenken voor een leuke traktatie voor haar derde verjaardag bij de kinderopvang!


Winnie

1 opmerking: