Eenhoorn regenboogkaartje

 


Bij het maken van het zwanger kaartje had ik wat zitten experimenteren met de Sunburst stencil en regenboog kleuren. Daar heb ik deze leuke versie aan overgehouden. Dus ik dacht laat ik er dan meteen een ander kaartje mee maken. 
Ik kreeg al snel dit idee met Eline's eenhoorntje. 
Even kleuren en een leuke tekst erbij. En bij het stempelsetje zitten ook de sterretjes en hartjes stempels en die in de Distress kleuren erbij gestempeld.

Ik heb de volgende materialen gebruikt voor deze 10 x 15 cm kaart:
- A4 Slimline stencil PS8080 Sunburst
- EC0180 Eline's Unicorns Stempel + stansset
- COL1349 Collectable Eline's Birthday text
Deze materialen zijn van Marianne Design.
En ik heb deze kleuren Distress inkt gebruikt:
- Spun Sugar
- Kitsch Flamingo
- Twisted Citron
- Cracked Pistachio 
- Tumbled Glass

Misschien als ik het kaartje ook echt aan iemand ga geven dat ik er toch nog een beetje sparkles of sequins bij plak om het extra feestelijk te maken. Maar voor nu gaat dit kaartje in mijn voorraad.

Winnie

1 opmerking: