Snelle label voor een kadootje

 


Voor mijn moeders verjaardag hebben we een lekker setje Lanoline cremes en smeersels uit Nieuw-Zeeland gegeven. Ik heb het leuk ingepakt en een label erbij gemaakt. Na zo'n lange tijd niet meer met inkten en inkleuren bezig te zijn geweest moet ik echt weer even zoeken naar de kleuren. Ook merk ik dan dat ik toch meer Copics kleuren nodig heb haha.

Voor nu heb ik deze materialen gebruikt:
- CR1510 Craftable Long Tag
- COL1319 Collectable Vlindertje
- PS8080 Sunburst Slimline stencil
- CS1047 Clear stamps Fantasy
- CS0987 Clear stamps Felicitaties
Bovenstaande materialen zijn van Marianne Design.

ik heb gewoon een beetje iets zitten uitproberen met wat kleurtjes inkt en copics en een snelle label gemaakt zodat we het kadootjes extra feestelijk konden geven. 
Binnenkort maar weer eens in mijn kleurenkaart van de Copics duiken om te kijken welke kleuren ik nog meer kan gaan verzamelen.

Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten