Prinsesjes traktatie

 


Gelukkig kon Amber dit voorjaar ook weer lekker naar de opvang na de tweede lockdown en ging ze haar derde verjaardag vieren. 
Daar horen natuurlijk weer leuke traktaties bij en bijna was ik het vergeten, omdat we pas net weer wat weken gewend waren aan een enigszins normaal weekritme.

Maar met improviseren komen de leukste traktaties tevoorschijn. De dag voordat ze naar de opvang zou gaan bedacht ik me dat het al zover was en dus had ik geen tijd gehad voor uitgebreid nadenken wat het zou gaan worden of wat inkopen ervoor te doen..oops!

Deze traktaties zijn dan ook heel simpel en wellicht als je ook wat bakt met je kinderen heb je dit sowieso toch wel in huis.
De onderkant zijn namelijk kleine mini-cupcakes. Deze zet je rechtop en daarover doe je een mini-cupcake papiertje. Zo gaat het papiertje een beetje open staan als een rokje. Verder heb je wat pitloze druiven en wat blauwe bessen nodig.
En wat cocktailprikkertjes. 

Tot slot wat vrolijk metallic gekleurd karton. Die heb ik in kroontjes geknipt en de 3 er met permanente stift opgetekend anders veeg je het zo uit. Deze heb ik met wat dubbelzijdige tape bovenaan aan de cocktailprikker geplakt. Daarna deze door de blauwe bes, druif en daarna in het papiertje en de cupcake en tadaa...prinsesjes!

Lekker makkelijk en snel en ook nog een gezonden niet te grote traktatie voor peuters.


Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten