Puppy verjaardagskaart

 

Voor mijn collega had ik een leuk idee voor een verjaardagskaart. Ze hebben vorig jaar een zwarte labrador puppy gekregen. Dus het leek me leuk Roxy een hoofdrol te geven op de kaart. Verder ben ik dol op mijn kleuren inkt en de set Super Mega Onwijs Kei is heel geschikt om meerdere keren te stempelen op een kaart.

Hiervoor heb ik gebruikt:
- Collectable COL1464 Eline's Puppy
- Craftable CR1537 Slimline Frames
- Creatable LR0328 Kadootjes
- Collectable COL1450 Eline's Hippo (mutsje)
- Clear stamps CS1066 Super-Mega-Onwijs-Kei set 
Bovenstaande producten zijn van Marianne Design
- Archival Buttercup, Seagrass
- Memento Rose Bud
- Hero Arts Pool
- Ranger Dye Inkt Pink Gumball
- Ranger glossy accents
- witte gelpen
- stempelhulp om netjes en te kunnen stempelen.

Het moest een kaart worden met vrolijke kleuren, want mijn collega is een vrolijk kleurrijk persoon :)
Eerst heb ik de puppy in elkaar geplakt en z'n oogjes met witte stipjes aangegeven, want hij is wel heel zwart. Z'n neusje heb ik glanzend gemaakt met glossy accents.
De puppy heb ik een verjaardagsmutsje gegeven van het nijlpaard en een klein kadootje onder z'n pootjes.
Eerst heb ik het stikselframe van de slimline set uit DCP papier gestanst. Dit papier is lekker wit en krisp. Ideaal als je met heldere kleuren wilt stempelen van Hero Arts en Archival inkt. Zo blijven de afdrukken mooi scherp en gaat er niks vloeien.
Ik heb alle grote woorden uit de stempelset met afwisselende kleurtjes gestempeld in mijn stempelhulp. Zo kun je nog een keertje opnieuw afdrukken als de kleur nog niet goed gepakt heeft.

Vervolgens de puppy op de plaatst en dit gemat op een pittige kleur met het grootste frame van de Slimline stansset. Daarna op een lichtgroenen basiskaart. Die maak je eenvoudig zelf door van een a4 vel een strook van 10 cm af te snijden aan de onderkant. Aan de binnenkant heb ik gefeliciteerd gestempeld.

Het is een eenvoudige kaart geworden maar met veel kleur komt hij extra feestelijk binnen!

Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten