Klein beterschapskaartje

 


Dit najaar kwam mijn schoonzusje in het ziekenhuis te liggen met zwangerschapsvergiftiging. Ze is van ziekenhuis naar ziekenhuis vervoerd en uiteindelijk moest de kleine met 27 weken gehaald worden. Het waren een pittige 2 maanden in het ziekenhuis voor mijn broer en schoonzusje en een ontzettende stressvolle angstige start van ouderschap. Inmiddels gaat het goed met de kleine en is hij lekker thuis aan het bijkomen en voorbij zijn uitgerekende datum. 

Dit kaartje maakte ik van de zomer een keer als reserve kaartje en de tekst 'balen' heb ik pas later toegevoegd en aan mijn schoonzusje gegeven met een kadootje toen in het begin van de onrust ze bedrust moest houden in het ziekenhuis. Je kunt er eigenlijk elke tekst onder zetten als je het even blanco maakt. En we hadden niet gedacht dat 'balen' nog een te lichtzinnig woord zou zijn wat er daarna allemaal op ze afkwam. 

Deze producten heb ik gebruikt:
- Marianne Design stempelset CS1066 Super-Mega-Onwijs-Kei
- Marianne Design Craftables CR1315 Alphabet Journal
- LR0014 Dubbelzijdige craft tape voor stansen
- Archival Dye inkt Library Green, Cobalt
- Bahama Blue van Memento
- Emerald Isle van Ranger Dye Ink
- Distress Ink Shabby Shutters

Het kaartje is 10 x 10 cm. Maak eerst een zachte vlek met de distress ink. Stempel daarna met een stempelhulp de woorden een voor een en wissel de kleuren af. 
Doe wat dubbelzijdige tape op zwart karton zodat je een sticker kunt maken en stans de letters uit. 
Aan de binnenkant kun je nog een toepasselijke tekst stempelen en klaar is je kleine kaartje.

Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten