Oma kleinzoon

 


Toen mijn eerste neefje geboren werd dit najaar heb ik voor mijn moeder een speciaal kaartje gemaakt. Ze was natuurlijk al wat jaartjes oma van onze meiden, maar nu mijn beide broers en schoonzussen ook een kindje verwachten wordt het toch wel specialer en wordt je oma van meerdere gezinnen!

Dus een gefeliciteerd kaartje dat de eerste kleinzoon geboren was vond ik erg leuk om te doen.

Ik heb deze materialen gebruikt:
- Stempelset HT1651 Hetty's New mom
- Stempelset CS1051 Handgeschreven Baby
- Craftable CR1544 Square Backgrounds by Marleen
- A4 papier PB7049 Eline's Baby Boy
De bovenstaande materialen zijn van Marianne Design
- Versafine Onyx Black inkt
- Copic stiften in diverse kleuren

Het is een eenvoudig kaartje geworden, maar zo met de mama die de kleine baby vast houdt, vond ik het mooi om de nadruk daar op te laten en op de tekst en meer niet. Ik heb de mama ingekleurd zodat ze op mijn schoonzusje lijkt. Die heeft nog wel eens een kleurtje in haar haar. Voordat ze zwanger werd was dit was roze. Verder is de "vlek" van Marleen ideaal als je toch iets van een basis wilt, maar verder niet echt een frame of kader wilt hebben. Twee laagjes design papier en dan ben je al klaar. Een vlot maar leuk kaartje!

Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten