Snelle verjaardagskaart met schildpadjes

 


Mijn broer en zijn vriendin hebben twee schildpadjes, wij noemen ze de "sammies". Dus toen mijn broer jarig was eind September kon ik het niet laten een kaartje te maken met schildpadjes in de hoofdrol. Het is een eenvoudig kaartje geworden, maar soms is eenvoud het mooiste op een kaartje!

Hiervoor heb ik gebruikt:
- Clear stamps HT1619 Hetty's Mermaids
- Papier bloc PB7052 Eline's Ocean
- Clear stamps CS1049 Handgeschreven van Harte
Bovenstaande producten zijn van Marianne Design
- Copics C2-C5-C7, W1-W3-W5-W7
- Versafine Black Onyx stempelinkt
- Enamel dots PL4518 Two Blue
- Sequins

De schildpadjes komen uit de stempelset met Zeemeerminnen van Hetty Meeuwsen. Ik heb ze ingekleurd met copics en daarna uitgeknipt.
De achtergrond is een velletje uit het Eline's Ocean papier bloc van enkele jaren geleden. Deze vouw je zo dubbel tot een A6 kaartje. De schildpadjes erop met wat 1mm foam en de tekst erop stempelen met wat glimmertjes hier en daar en dan is je kaartje al klaar.

Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten