Verjaardagskaart 18 jaar

 


Afgelopen December is onze oudste "nichtje" 18 jaar geworden! Een mooie mijlpaal.
Omdat Inge ook creatief is en graag copics wilde hebben voor haar verjaardag had ik het idee een vrolijke regenboogkaart te maken voor haar.

De volgende materialen heb ik gebruikt voor deze Slimline kaart:
- Stempelset CS1082 Colourful silhouette Basic Rectangles
- Stempelset KJ1701 Karin Joan Joepie Geniet
- Stempelset CS1086 Handgeschreven Feest
- Craftable CR1538 Slimline Banners
De bovenstaande producten zijn van Marianne Design
- Versafine Onyx Black
- Distress Oxides Worn Lipstick, Spiced Marmelade, Mustard Seed, Twisted Citron, Salvaged Patina en Wilted Violet 

Eerst ben ik begonnen uit goed glad DCP papier het stiksel rechthoek te stansen. Daarop heb ik met de Distress Oxides de kleine vlakjes gestempeld. Goed erop letten dat je tussendoor je stempel goed schoon maakt en droog maakt. Anders gaat je volgende afdruk reageren en verkleuren. 

Daarna heb ik met de stempelhulp de teksten en kadootjes erop gestempeld.
Van een A4 vel heb ik een slimline kaart gesneden van 21 x 21 cm. En het ruggetje gevouwen dat het 1 cm dik was zodat ik aan de binnenkant de copic stiften kon vastmaken. Deze zitten met een lintje vast aan de kaart. Het lintje plak je met een dotje lijm vast. Nog een leuke tekst aan de binnenkant gestempeld en klaar.

Onder de drie stiften hadden we ook nog briefgeld verstopt, want je wordt maar 1x 18 jaar!

Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten