Felicitatie kaart trouwen



Afgelopen December zijn vrienden van ons getrouwd. Ze hadden een Save-the-date kaartje en uitnodiging in gezellige Winterse blokhut stijl. Dus toen ik een kaartje ging maken om mee te nemen zodat we wat geld kado konden geven had ik meteen al een idee.

Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende materialen
- Stempelset CS1013 Fairy Forrest
- Stempelset CS1014 Woodland
- Stempelset CS1086 Handgeschreven Feest
- Craftable CR1371 Laurel with heart
- Creatable LR0427 Tiny's Wedding
- Collectable COL1337 Eline's Envelope
- CA3126 Goud metallic karton
Bovenstaande producten zijn van Marianne Design
- Distress Ink Black Soot, Chipped Saphire, squeezed lemonade
- Hero Arts Unicorn Ink
- Versafine Onyx Black
- Wit embospoeder

Ik heb het kaartje nagemaakt met een zwart en donkerblauwe achtergrond. Ik heb een kleine papieren cirkel gebruikt om de maan af te dekken en zo met donkerblauw en zwart de achtergrond te maken. Daarna met een papiertje met een net zo'n groot gat erin om de maan te maken met een beetje gele inkt en wat waterdruppels. Met witte inkt heb ik wat gespetterd over de achtergrond om de sterren na te maken.

Daarna met de silhouette stempels bomen gestempeld. De kaart van onze vrienden had dit ook. Het bruidspaar uitgestanst en met wat copics kleur gegeven. Deze samen met de gouden krans met wat foamblocjes op de achtergrond geplakt. Nog de tekst gestempeld met witte inkt en wit embospoeder. 

De achtergrond met bruidspaar heb ik geplakt op een donkerblauwe kaart. Aan de binnenkant heb ik nog een tekst gestempeld en een envelopje geplakt waar het geld in kan. Daarna hebben we de kaart nog allemaal ondertekend.




Winnie

1 opmerking:

  1. Wat leuk gedaan! Mooi gemaakt. Zo leuk om er iets persoonlijks van te maken. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen