Amber's juffenkadootjes

 


Deze maand was de laatste keer opvang voor Amber. Inmiddels is ze vier geworden en gaat ze naar de basisschool.
Naast een leuke traktatie voor de kindjes wilden we ook nog iets extra's meegeven aan de "sleuteljuffen" van Amber. Dat zijn de juffen die ze het meeste heeft gehad en die haar het meeste hebben zien groeien.

Ik had meteen een idee om iets met zakjes lekkers te doen en we hebben er een tubetje handcrème bij gedaan en voor Juf Fiona, haar echte vaste juf vanaf dag 1 nog wat extra's.

Voor deze kadootjes gebruikte ik de volgende materialen van Marianne Design:
- Bagtopper Bow by Marleen COL1509 
- Eline's varkentjes stempelset EC0187
- Kadozakjes LR0042
- Juffen & Meesters stempelset CS1096
- Rhinestones Bronze, Gold, Light Pink, Fuchsia en Mint CA3154, CA3155, CA3156, CA3158, CA3165
- Don & Daisy papier (een oud bloc wat niet meer in de handel is)
En verder nog...
- goud en koperkleurig glitter karton
- Versafine Onyx Black
- Snoephartjes en tubetjes crème
- Copics YR00,YR000, R02 (roze van het varkentje) Y26,Y08 en Y11 (gele strik)

Eerst ben ik de designpapiertjes uit gaan zoeken die ik wilde gebruiken met bijpassende kleuren karton en ben ik de basis gaan uitstansen van de bagtoppers.
Daarna heb ik met Copics de varkentjes ingekleurd en uitgestanst.
Het bijpassende labeltje van de bagtopper heb ik een paar keer uit creme en wit gestanst en de tekstjes erop gestempeld. In mijn mallenverzameling had ik nog een klein basis hartje wat net even de achtergrond wat opvult.
Daarna heb ik alles met 1 en 2mm foamtape opgeplakt en de voorkant af gemaakt met rhinestones.
Op de achterkant heb ik ook toepasselijke teksten gestempeld. Er zijn heel veel leuke in de Juffen en Meesters stempelset die zouden kunnen.

Tot slot heb ik de zakjes met snoepjes gevuld en een tubetje. En deze eerst dicht geniet. Daarna aan de binnenkant van de bagtoppers wat dubbelzijdige tape gedaan en ze aan de bovenkant vastgeplakt.

Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten