Beestachtige ATC kaartjes

 


Afgelopen winter heb ik een paar series ATC kaartjes gemaakt. Eigenlijk moet ik er weer een paar maken, want inmiddels is bijna alles wel geruild met andere ATC liefhebbers.

Voor deze 3 kaartjes heb ik de volgende producten van Marianne Design gebruikt:

- Snijmal PL6501 ATC Pocket Letter mal
- Stempel PL1522 ATC Stempel
- Stempel & stans set EC0182 Big cats van Eline
- Stempel EC0189 Eline's texts
- Stempel & stans sets PL1515 & PL1516 kleine malletjes
- Creatable LR0667 Tropical Leaves
- Paper set PK9176 'De natuur in' by Marleen 
En verder nog...
- Copic stiften voor het inkleuren.
- Memento Black Tuxedo inkt voor het stempelen van de diertjes
- Versafine Onyx Black voor het stempelen van de teksten

Ik heb het papier uit de paperset als basis gemaakt en de tropische blaadjes uit een aantal kleuren groen gestanst. De diertjes had ik van te voren ingekleurd en ik wilde ze een beetje natuurlijk kleuren geven.
Daarna was het vooral puzzelen en de diertjes en tekstjes met wat 3D tape op de kaartjes plakken en de blaadjes ertussen steken.
Het luipaardje heb ik zelf gehouden in mijn verzameling.
De andere twee hebben inmiddels al een andere eigenaar.

Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten