Silhouetten ATC kaartjes


 Soms heb je nog producten waar je allerlei ideeën voor hebt maar gewoon nog geen tijd gevonden om het uit te werken. Zo ook deze silhouetten stempels. En toen ik van de winter series ATC kaartjes aan het maken was kon ik ze mooi toepassen.

Ik heb de volgende materialen van Marianne Design gebruikt:

- PL6501 ATC & Pocket letter mal 
- CS1013 Silhouette stempelset Fairy Forest
- CS1014 Silhouette stempelset Woodland
- CS0989 Stempelset Dreamcatcher & text
En ik heb deze inkten gebruikt
- Versafine Onyx Black
- Hero Arts Unicorn White
- Distress ink Scattered Straw, Mustard seed, Black soot, Peeled paint, Bundled Sage, Faded Jeans, Chipped sapphire

Eerst heb ik op de kleine basis van de ATC de achtergrondjes geblend in de kleuren.
Daarna de tafereeltjes met de zwarte inkt erop gestempeld en als laatste de witte inkt nadat de zwarte inkt even gedroogd is. De witte inkt heb ik met een stempelhulp meerdere keren erop gestempeld. Daarna de juiste kleuren karton erbij gevonden voor de grote basis.

Inmiddels zijn de kaartjes geruild en is het tijd voor nieuwe series.

Winnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten